A'La TjejKväll at Soliden :)

Tjej kvällen igår va jätte mysig! Vi åt Thaimat, kolla på hockey, basta och badade i tunnan.
 Blev en riktig lyckad kväll :) Hade dock gått in för att va nykter men så blev de ju inte.. Aja, va Jag Magda Emelie Sofie Karro och Linisen som myste igår. Haha gud va Emelie och Sofie va inne i hockyn,hörde dom ända ut på gården, helt sjukt vekligen! Verkar typ va som deras bibel :P

Va inte kvar så jätte länge igår eftersom vi ska åka nu på morgonen,Älsk kom och hämtade mig vid elva typ. Tack för de Underbaraste! Så åkte vi hem och sov.

Fråga mig inte vad jag gör uppe såhär tidigt, kunde inte sova, sen känner jag mig en aning stressad eftersom jag inte packat ännu.. så de är något jag ska ta och göra efter jag skrivit klart!

Telefonen höl igår iaf,tappade inte bort den,eller i vattnet som tur va! Va livrädd för de!! Det ända som va var att jag glömde den hos Sofie och kom på de när vi va på statoil så vi fick lov att åka och hämta den igen.. :P
Alltid lika smart! Haha!

Hoppas ni får en riktigt fortsatt trevlig helg! De tänker då jag ha! :)


























Vad skulle jag göra utan vänner som er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0