C'est ma tres bien garcon!

Vaknade nyss av att Bus hoppade mitt i ansiktet på mig,sen la hon sig över ansiktet och började spinna! Hur mysigt som helst! Mår bättre nu iaf, har ingen feber längre! Wiii! Va nog bra att jag va hemma igår och tog de lugnt.

I Fredags vart jag och Patrick rejält osams..kändes inge vidare kul alls.. men igår löste sig allt! Så nu har jag ett leende på läpparna igen :)

Va ut med Emelie och Jessi igår,va jätte kul!Först va vi hos Jon i bojsen på lite för-ferre,och sen tog Jag Emelie och Jessi en taxi till etege. Taxichuffören va jätte rolig! Han satt där han satt och fick lov att stå ut med tre glada fnissiga och en aning galna tjejer i baksätet! Haha! Vägen till krogen gjorde nog min kväll igår!
Tack för den kvällen tjejer!

När jag kom hem hade Patrick tänt massa ljus och gjort de kanon mysigt! Mysigaste kvällen på länge!!
C'est ma tres bien garcon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0