Gårdagen!

Va på Ikea igår med älsk och hans mamma, va skit kul! Köpte hyllor,lampor,ljus,en stor spegel,nattduksbord,köks grejer,gosedjur till bus,kuddar och lite annat.
Käkade på Ikeas lilla restaurang, va jätte god mat! Fläskfile med bea strips och råttatoui! Haha! Fick äntligen smaka råttatoui och de va as gott! Ska jag lära mig att laga tror jag!



Har kollat på reprisen från Mtv ema i berlin 2009. Beyonce är verkligen världens snyggaste kvinna!
Fick tre priser,
1.Bästa kvinnliga artist
2.Årets musikvideo
3.Årets låt - Halo


Nu ska jag sätt amig och plugga lite!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har gjort världens godaste ratatouille en gång i skolan, den skulle du ha smakat. Fast Ikeas är också kanon god!

2009-11-09 @ 11:50:54
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0