Emma Jag Emelie och Kingen!

Sitter toknervös och väntar på att de ska ploppa upp en ikon i mejlen! Har inte fått svar än iaf.. Känns verkligen som första dagen man skulle börja skolan!

Igår kom Emma o Emelie förbi på ett glas vin, som senare blev många fler än ett glas! Va riktigt kul! Haha! Jag och emelie höll på och fjanta oss som vi alltid gör och råkade spilla ut ett vinglas över typ allt som finns på bordet, fjärrkontrollerna, tangentbordet,musen, telefonerna, ja, typ allt! Men de gick bra ocg Emma och Patrick Hjälpte till och torka upp allt :) En riktigt tjejkväll va de, tills Patrick kom hem från jobbet,då fick han också va med! :)
Efter lite skratt och mycket prat så tog vi oss till Kingen för att möta Jonna och ta en öl. Vart dock bara där en timme sen fick älsklingen komma o möta mig :) Slocknade nästan på en gång när jag kom hem.




I morse vaknade jag upp bredvid världens finaste kille, min kille!
Du är underbar älskling, tack för allt du är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0