Första snön! Wiii!!

Idag kom första snön, de gillar vi! :) Älskar snö och vinter! Kanske blir en tripp tilll fjällen längre fram.



Blev inge jobb idag heller pga att Linni och Alex fortfarande är sjuka.. kan inte ta mig dit utan dom.
Men i morgon då ska de jobbas! :)

Va och käka på Tsatsiki med Emelie och Jessi för en stund sen,Jessi hade inte käkat där förut så den va kul att hon våga testa de idag! Va gott med lite mat i magen!

Innan middagen så va jag och lämna in mina stövlar på omklackning,blev mycket bättre med nya klackar!
Sen köpte jag lite nya underkläder från Hm, en röd bustier med matchande trosor, ett par skor och lite annat smått och gott!

Efter shoppingturen så hämtade vi ut våra biljetter till New Moon!!
Längtar sjukt mycket!!



Nu ska jag städa och pyssla lite tills Patrick kommer hem! Sen plugga lite!
Älskar verkligen och göra de fint och tända ljus!! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0