Sjukt kul Halloween!

Gårdagens Halloween fest va sjukt kul! Förfestade hos mig och Patrick sen drog vi oss till Etage,där vi fick så stå i världens drygaste kö! Folk va helt galna alltså! Fattar inte.. Aja, när vi väl kom in vart det en drink och dans!
Magda råkade smärta Patrick i ögat med sin piska så vi fick åka till akuten! Väl inne på akuten så fanns ingen personal så jag och Patrick sprang runt och letade efter någon som kunde hjälpa oss. Till sist hitta vi på en syster som hjälpte oss och gav Patrick en salva för ögat. Idag är ögat blått och rött.. men han ser iaf! Tur de. Efter vi va klara på lassatrette så begav vi oss tillbaka till stan för att äta pizza. Då träffade vi på Camilla så hon hängde på och käkade. Efter att ha smält i oss en pizza och sagt hej då till Camilla, vandrarde vi hemåt.
Sjukt lyckad kväll,om vi bortser från snabbvändan på akuten.

Här är lite bilder från gårdagen!

Jag och Emelie i början av kvällen





Älsklingen och jag!



Porr-magda och jag hittade på handklovarna..



Markus "Jordan" Sofie och Älsklingen
Haha! Sofie packad och glad!



Hetatste Brudarna i stan!

Jag Josse Sofie Karro Emelie och Magda!



Sofi och Emelie hittade på bålen!



Scream!!



Linni kom som Geischa och Josse Dark Angel



Haha! Josse utför sin barndoms dans! Haha



Jag under charadleken!




Marcus Karro/Alice in wounderland Magda och Robins syrra Lina!



Linni och Josse smilar!




Älsklingen Jag Linni och Josse myser i soffan!



Strike a pose tjejer!





Karro och Jag hade kul!



Robin och Magda in action!



Snygga Tjejer!



Robin zombie!



Alice in wounderland



Karro Marcus Jag och Älsklingen!



Sofie och Emelie, Sötnosar!



Tjejer Tjejer!



Haha Sofie låg och fläkte och Linni squizade lite boobs!


Tack för en riktigt trevlig och lyckad kväll ni som va med!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0