Hemma igen!

Växjö va toppen! Satt o plugga hela vägen ner vilket jag tyckte va ganska duktigt av mig! :) Hela 7 timmar!
När jag kom fram skulle jag hitta till hotellet vilket tog sin lilla tid! Väl framme så packade jag upp och tog mig ner till jacuzzin och kollade på gossip girl :) de gillade vi! Va helt själv i tysnaden tills de kom tre små barn och började plaska då gav jag mig och gick upp till rummet istället! Va så himal tomt utan älsklingen.. och ändå va bara de 1 natt! Haha hur ska jag klara mig i 3 månader?!?Får flyga ner honom minst en gång i månaden!

Hade jätte svårt att sova på natten! Va så himla nervös inför den kommande dagen! Väl där å träffade jag tre tjejer som också ska dit! Va hur trevliga som helst :) kändes bra! Intervjun gick väl bra, va lite nervös och ta den inför alla som va där bara.. men de gick an! :) På torsdag får jag svar och jag hoppas verkligen jag kommer med!!!! Vill verkligen det här!!

Näh! Nu ska jag laga mat sen åka o jobba med Linni :)



Självaste Hotellet!




Mitt underbara rum!



Min bästa vän under resans gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0