Igår & Idag!

Tro det eller ej,men ja jag är vaken nu. Klockan är snart halv sju och jag sover inte. Igår skulle jag ha mött Emelie för att gymma på morgonen men försov mig så hon ringde och väckte mig. Va bara att slänga på sig träningskläader och ta cykeln upp i regnvädret till Nautilus! Va hur som helst riktigt skönt och träna :)
Emelie började jobba vid ett så då cyklade jag hemåt för en dusch.

Mami & Papi va på middag hos mig och älsklingen igår,Mami och jag lagade maten, Va jätte trevligt! Hinner ju inte träffa dom nå me innan dom åker till Thailand..Så nästa gång blir på julafton!

Idag blir det till och göra lite yoga,kan knappt röra mig från igår så Nautilus får vi ta oss an i morgon igen!
Sen efter de så ska jag fixa lite ärenden på stan och möta Emelie för en shopping tur! Sen när Älsklingen kommer hem ska vi äta på restaurang och gå på bio :) Mys!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0