Blandade känslor - Barcelona!

I morgon vad 11.30 åker jag till Växsjö på informationsmöte, förstår inte hur jag ska hitta i Växsjö helt själv?? Haha! Har aldrig vart där! Kommer säkert tappa bort mig och gå vilse eller nått! 

Ska bo på hotell över natten iaf.. helt själv.. de blir ju mysigt! Eller inte!  
Är riktigt nervös inför själva resan som blir antingen 30 nov, 11 jan eller 18 jan,har ingen aning om vilket datum jag åker än så länge. Utbildning är i Spanien, Barcelona, i 3 månader. Vore kul och åka i januari,eftersom Emma åker dit då också :) Kul och känna någon iaf!

När Patrick kom hem efter jobbet igår och jag skulle berätta allt så vart det ett käslofyllt moment.. Känns lite skumt att va ifrån varandra i 3 månader, men de fixar vi! Han är lika glad som jag är för min skull så de känns bra :)

Känns underbart efter allt som vart att vi är så trygg i varandra och litar på varandra :) Är obeskrivligt tacksam och lyckig över att ha Patrick i mitt liv och vid min sida!Hans stöd och kärlek gör så otroligt mycket! Om allt vart annorlunda hade jag deffinitift inte åkt!

Två människor som jag också kommer sakna är Emelie och Linni!
Två underbara brudar! Vad skulle jag göra utan dom? Kommer sakna resten av vårat lilla gäng också!

Känner mig riktigt pepp på det här och ser fram emot spanien!









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0