Pinsamt Sandra!

Igår tog jag o älsklingen en promenix till Batte och Emma för att ta några öl och fira att batte kommit hem och att jag kom in på utbildningen! :) Va jätte trevligt! Jag älsklingen Emma Batte och pung-tuss. Sern kom Emelie och  Mikkus förbi en sväng o sa hej, de va kul :) Efter några timmar så kom Erik och skjutsade ner oss på stan för utgång på etage.

Förstår inte varför jag ska bli så full jämt! Kan fan inte dricka.. Vaknade med världens ångest i morse,varför? Jo därför att jag alltid lyckas säga något dumt till folk när de blir som igår! Blir så arg på mig själv!! Är sjukt pinsamt.. Vill bara sticka ner huvudet i sanden som struttsarna gör!
Måste verkligen tänka till innan i fortsättningen. Och inte blanda öl och vin,blir ingen fin blandning de inte!

Trots min pinsamma fylla så va de en rolig kväll :)
Tack för de,ni som va med!

NU ska jag ta och göra lite nytta och plugga lite,roligare än så blir de nog kanske inte idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0