Pissdag - Pissväder

Har verkligen haft en piss dag idag :( Allt har verkligen bara gått åt helvete!! Hade lite ärenden att fixa på stan,men de gick ju inte som jag hoppades eller tyckte de skulle gå! Sen blåste de och regnade så jag såg ut som en blöt hund när jag gick bland alla andra som är smarta och har ett paraply! Va inte direkt någon ide och fixa till sig lite,kunde lika gärna ha gått i mjukisbyxor och okammat hår! Mötte upp Emelie på stan som hade ett paraply,vilket gjorde mig lite gladare iaf. Efter en kik på stan så drog vi oss till hemköp och handlade lite middag. Emelie åkte med bussen och jag gick hem med mina kassar och mitt snygga nys paraply! När jag kom hem så va skorna som svampar,smart val att ta dom skorna, jackan va dyngsur, håret,som hade volym inna jag gick ut, hängde ner för ansiktet, Bra dag! NOT!!!
Men! Sen vände turen och Älsklingen kom hem och gjorde mig direkt på bättre humör :)

Nu ska vi strax på bio och se 2012, men först käka lite mat, blir köttfärssås och spagetti!

Patrick - Du betyder ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0