Saknar..



Satt och kolla på Amecias bets dance crew nyss och ingåg verkligen hur mycket jag saknar att dansa!
Va riktigt bra och kunde ha blivit ännu bättre om jag inte låtit hjärtat bestämma.. Ångrar de som fan!
 Två år bortkastat verkligen!
Tänk vad jag kunde ha vart grym idag om jag verkligen satsat på dansen!
Är fortfarande vig iaf.

Finns så många underbara minnen från tiden då jag dansade.. Både i skolan och på Perborg.
Alla dansföreställningar vi har satt upp, alla klasser jag haft med mina elever i alla sju åren, klasserna i skolan, första gången jag skulle dansa balett, haha de va kul!
Saknar verkligen att dansa hela dagarna som förut!


Kommentarer
Postat av: Sofie H

Hej Sandra! Dansar du ingenting just nu? önskar också att jag dansade mer... Kram!

2009-11-26 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0