Sömntutan kollar in julklappar!

Vakna nyss och klockan är 13:10! älsk ringde och försökte väcka mig två ggr i morse,men tror ni jag vakna? Nej! Kul o sova bort halva dagen.. Men jag måste säga att efter allt pluggande så tar de på krafterna och framför allt på huvudet! Så antagligen behövde jag sova lite.
Snart kommer älsklingen hem från jobbet :D Han ska hjälpa mig att förhöra mig på allt jag gjort när jag pluggat! Väldigt snällt av honom! :)

Fan och sen va det de här med pengar.. Får pengar på onsdag men fram tills dess äger varken jag eller patrick en krona! Känns lite drygt må jag säga när man har lite utgifter.. Men de är två dagar kvar och jag hoppas att de kan stå ut.

Har börjar kolla på lite julklappar till min och älsklingens familj :) Vi har gått in som fan för de iår, att fira jul och så. tror det blir så att vi firar med min familj på julafton och sen med älsks på juldagen eftersom mina har vart i thailand och för att vi antagligen ska va hemma och hitt på nu skoj på juldagen :)
Älsklar julen! :)



Älskar Dig Patrick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0