Tusen tankar

Buhu.. vill inte bli sjuk! Måste jobba och tjäna pengar. Sjuk kan man va om man är arbetslös!
Har världens huvudvärk och är hur varm som helst!Prata med Emelie nyss och hon börjar bli bättre iaf,tur de!  

Orka med hösten liksom, mörkt när man vaknar, mörkt när man kommer hem.
Kan de inte va fint soligt höstväder istället?

Har gått och funderat hela dagen på vad manska ha för färg och tapeter i sovrummet och på kontoret?

I morgon ska jag köpa telefonen jag berättade om tidigare idag! Det ser vi fram emot!
Sen har jag beställt lite kläder från chique idag,hur snygga som helst! 



Funderar på om man skulle kosta på sig och designa bloggen kanske? Hmm.. får se!

Nu ska jag ta mig en promenix till affären och köpa lite grejor,sen ska jag hem och göra i ordning massa te och krypa ner bland massa filtar och vänta på att Älsk ska sluta!

Men först ska jag tina lite hallon och göra en smoothie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0