Fet...

Allstå, de här funkar inte längre!! Jag har blivit fet! Känner mig hur otränad som helst verkligen.. och vems fel är de? jo mitt!! Skärpning sandra!! Förut hade jag verkligen en fin kropp,en tränad kropp! Dags att få tillbaka den :) Inget händer om inte jag händer! Så nu ska jag ta på mig träningskläderna och ta en springtur,sen hem och äta en nyttig och god frukost med Älsklingen och bo som nu ligger och sover efter gårdagens bravader. Bosing fyllde år igår så vi firade honom hos macke. Riktigt trevligt!

Är ju hur fint väder som helst idag! :D kanske skulle sola lite senare? Alltid fint och va brun!
Får se vad som sker till kvällen,tror att de lutar åt lite bravader ikväll också! Men vi får se!
Sen vill jag bara säga grattis EMELIE HEDBERG!! Hoppas natten va bra ;)

Besos!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, Tack Tack! Den va kanon ;)

2010-05-23 @ 14:46:55
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0